contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    ההשלכות של התמכרות לסמים

    התמכרות לסמים קלים וקשים כאחד מובילה לכדי תלות מסוכנת והרסנית. התמכרות זו נחשבת לאחד מסוגי ההתמכרויות המוכרים והנפוצים בארץ. וזאת, בשל הזמינות הגבוהה של הסמים. בין אם מדובר בקושי להתמודד עם גירושין, סכסוכים בעבודה או במשפחה ועוד – רבים פונים לסמים מתוך צורך עמוק לברוח מהמציאות. עם זאת, וככל שעובר הזמן כך התלות בסמים הולכת וגדלה. כדי להתמודד כראוי עם ההשלכות הפיזיות והנפשיות של ההתמכרות לסמים, אנו ממליצים לכם לפנות אל מכון הגמילה מכורים מחלימים.

    רבים מאתנו מנהלים שגרת יום-יום עמוסה למדי: החל מבניית קריירה מרשימה ועד הקמת משפחה, אין ספק שאנו נאלצים לתמרן בין מגוון רחב של משימות. עם זאת, לא כל אחד מצליח להתמודד היטב עם ריבוי המשימות. בין אם מדובר בבוסים שדורשים תפוקת עבודה גבוהה ובלתי אפשרית, ילדים החווים קשיים או שמא מדובר בקרוב משפחה אהוב שנפטר – אנו מתמודדים עם סוגים רבים של בעיות; קונפליקטים אשר מפריעים לנו להתנהל כרגיל.

    כתוצאה מכך, וכדי למצוא הקלה מהעומס היומיומי, חלקנו פונים לסמים. בין אם מדובר בסמי מרץ, תרופות מרשם ומשככי כאבים ועוד, נדמה שההקלה נמצאת מעבר לפינה. עם זאת, כאן נמצאת הטעות הגדולה. למעשה, אנו משקרים לעצמנו שנוכל להפסיק להשתמש בסמים – אך במקרים רבים זה מאוחר מדי ואנו יצרנו תלות חמורה בחומרים האסורים הללו. כלומר, התמכרות לסמים מתבצעת בהדרגה. וככל שהגוף מתרגל לכמות מסוימת של סמים – כך נגביר את השימוש בו בעתיד.

    ההשלכות של התמכרות זו הן חמורות ביותר: החל מניתוק רגשי לחברים ולקרובי המשפחה ועד אובדן מקור הפרנסה – ההתמכרות לסמים מביאה לכדי הרס העולה על תחושת ההקלה הרגעית. בשל כך, חשוב לפנות אל מכון גמילה מקצועי שיסייע למכורים להחלים.

    להתאים את הטיפול לסוג ההתמכרות

    ההתמכרות לסמים, כאמור, מובילה לתוצאות הרסניות בחייו של המכור. בשל כך, החשיבות במכוני הגמילה הוא משמעותי ואף מציל חיים. מעוניינים להיגמל מסמים? אתם מוזמנים ליצור קשר עם עמותת מכורים מחלימים, מרכז גמילה המעסיק צוות טיפולי מקצועי ואף מציע מגוון רחב של מסלולי טיפול, ייעוץ וגמילה בהתאם לצרכיו של המטופל.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מהתמכרויות באווירה משפחתית

      תהליך גמילה איננו תהליך קל. מדובר בתהליך אשר יכול לגרום לאנשים לחששות רבים. כאשר מדובר...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מTHC במרכז גמילה

      במרכז גמילה, אנו מתמחים בתהליך הגמילה מחומרים ממכרים ובמיוחד גמילה מTHC, הרעיון והטרה המרכזית שלנו...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מגוון שיטות ותוכניות לסיוע בתהליך הגמילה

      מאת: ד"ר אלכסיי יפרמנקוב במאמר זה , נרצה להציג לכם את הדרך הנכונה למצב של גמילה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      טיפול קוגניטיבי בקרב מבוגרים

      צורת טיפול שצוברת פופולאריות היא טיפול קוגניטיבי התנהגותי במבוגרים (CBT) המבוסס על הרעיון שבעיות נפשיות...

      המשך קריאה >>