contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    התמכרות לתרופות שינה

    לא יכולים לישון בלילה ללא תרופות שינה? יש לנו פתרון בשבילכם!

    תרופות ההרגעה השונות המטפלות בבעיות שינה לטווח הקצר מביאות במקרים רבים לתופעות לוואי שונות כגון כאבי ראש בבוקר, סחרחורות ואובדן זיכרון לטווח הקצר. התמכרות לתרופות שינה יכולה להתרחש לאחר שימוש ממושך בתרופות הללו וניתן לזהות אותה בדרך כלל כאשר מנסים להפסיק ליטול את התרופה ומופיעים תסמיני גמילה כמו כאבים בגוף וסיוטים בלילה. הדרך היעילה ביותר להפחית את התלות בתרופות השינה היא באמצעות ליווי מקצועי של מרכז טיפול בהתמכרויות.

    אילו טיפולים משמשים לגמילה מכדורי שינה?

    בתהליך הטיפול בהתמכרויות לכדורי שינה, אתם תקבלו ליווי מפסיכולוג, פסיכיאטר וצוות פרא-רפואי מקצועי ותשתתפו בטיפולים קבוצתיים ואישיים בשיטות המתקדמות ביותר הקיימות היום. תהליך הגמילה מסוגים שונים של תרופות יכול להתבצע בתהליך אשפוז במרכז הטיפולי או בהוסטל הפתוח עבורכם בשעות אחר הצהריים. ההחלטה להיכנס לתהליך הטיפולי היא משמעותית לגמילה שלכם והיא תאפשר לכם להצטרף לקהילה חמה ותומכת של מכורים נוספים המתמודדים עם קשיים הדומים לשלכם.

    פנייה למרכז מקצועי לטיפול בהתמכרויות

    אם קיבלתם החלטה לטפל בהתמכרות שלכם לכדורי שינה, זה הרגע לפנות למרכז טיפולי מקצועי המתמחה בתהליכי גמילה מהתמכרות לכל סוגי התרופות. המרכז המוביל בישראל לגמילה מתרופות שינה הוא מרכז מכורים לחיים הממוקם בעאיר בית שמש ומעניק בית חם לקהילת נגמלים הנמצאים במסע שלהם להפחתת התלות בתרופות. מרכז מכורים לחיים הינו מרכז פרטי המספק דיסקרטיות מלאה לכל מטופל ללא רישום הפרטים של המטופל וללא העברת פרטים לגורמים חיצוניים. כאן תוכלו לעבור את התהליך באופן פרטי ללא צורך בפנייה לגורמים רשמיים. ההבנה כי אתם מכורים לתרופות היא כבר התחלה חשובה לטיפול ואם אתם רוצים לקדם את הגמילה שלכם, זה הזמן לפנות למרכז טיפולי מקצועי.

    תהליך טיפולי בהתמכרות לתרופות שינה

    לתחילת תהליך הטיפול בהתמכרות לתרופות שינה, צרו קשר עכשיו עם צוות מרכז מכורים לחיים והצטרפו לקהילה התומכת של המרכז. באמצעות הקהילה של המקום ושיטות גמילה מתקדמות, תוכלו לעבור את התהליך בצורה מסודרת, נעימה ועם תוצאות משמעותיות לטווח הארוך. מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים בתחתית האתר וצוות המרכז יחזור אליכם בהקדם לתחילת הטיפול בהתמכרות שלכם.

    גמילה מכדורי שינה

    גמילה מכדורי שינה

    כדורי שינה הם תרופות שנועדו לסייע במאבק בנדודי שינה והפרעות שינה אחרות. הם עשויים לייצג צורך רפואי עבור אנשים הסובלים מבעיות שינה כרוניות המשפיעות לרעה על בריאותם ואיכות חייהם. במקרים כאלה, כדורי שינה יכולים לספק את שעות השינה המועטות הדרושות כדי לאפשר לאדם לתפקד בחיי היומיום.

    עם זאת, גם צריכה של כדורי שינה יכולה להפוך להרגל בעייתי. שימוש ארוך טווח בתרופות אלו עלול להוביל לתלות פיזית ופסיכולוגית, מה שמקשה על הפסקת נטילתן ומעבר תהליך גמילה מכדורי שינה. בנוסף, כדורי שינה מגיעים לרוב עם תופעות לוואי לא רצויות, כמו ישנוניות בשעות היום והפרעות בשינה רגילה. לכן, חשוב להבחין בין שימוש רפואי בכדורי שינה בפיקוח רפואי במקרים של צורך ממשי לבין השימוש בהם שלא לצורך. במכרה של התמכרות לכדורי שינה ניתן לקבל סיוע מקצועי על ידי מרכז גמילה 'מכורים לחיים'.

    היתרונות הבריאותיים הגופניים והנפשיים של גמילה מכדורי שינה

    גמילה מכדורי שינה יכולה להועיל מאוד לרווחה הפיזית והפסיכולוגית שלכם. שימוש ארוך טווח בכדורי שינה עלול להוביל להתמכרות ותלות, ועלול לגרום לתופעות לוואי לא רצויות כמו ישנוניות בשעות היום, ירידה ביכולת הקוגניטיבית והפרעת שינה שתפגע ביכולתכם לישון באופן תקין. הפסקת כדורי שינה מסייעת בשיפור איכות השינה ומאפשרת לגוף לחזור לשגרה באופן טבעי.

    הדרך לשינה בריאה ללא כדורי שינה

    ישנן מספר שיטות ואסטרטגיות שיכולות לסייע בהשגת שינה בריאה ללא כדורי שינה. זה יכול לכלול דפוסי שינה קבועים, תרגילי הרפיה, מדיטציה ופעילות גופנית. כמו כן, חשוב לפנות לרופא או למומחה לקבלת ייעוץ ותמיכה מקצועיים. גמילה מכדורי שינה יכולה להיות מאתגרת, אך זהו צעד חשוב לקראת אורח חיים בריא ושינה איכותית שתתרום לרווחה הפיזית והנפשית שלכם. אם אתם מרגישים כי הגמילה קשה לכם, ואתם כל הזמן חוזרים לדפוס הישן, אתם פשוט חייבים לפנות לקבלת סיוע וליווי מקצועי של אנשי מקצוע המומחים בתחום. את הגמילה בצורה מותאמת אישית תוכלו לעבור בעזרת הצוות המקצועי המומחה של מרכז גמילה 'מכורים לחיים'. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר ישירות או להשאיר פרטי התקשרות באתר של 'מכורים לחיים'.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      תהליך חשוב לשחרור מהתלות בחומרים ממכרים

      גראס, וויד, ירוק, מריחואנה, עשב, גאנג'ה, חשיש, חום, כולם שמות מוכרים לסם הנפוץ ביותר... השימוש בקנאביס...

      המשך קריאה >>
      post-image
      התחלת דרך חדשה לחיים בריאים

      בעולם המודרני שבו אנו חיים, התמכרות לתרופות מרשם הפכה לאחד מאתגרי החיים הגדולים ביותר. גמילה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד מתנהל טיפול קוגניטיבי התנהגותי?

      ניתן לסייע למכורים בעזרת טיפול חדשני הנקרא טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT). למרות ש-CBT משמש לרוב...

      המשך קריאה >>
      post-image
       השפעות גופניות פיזיות ונפשיות של תהליך הגמילה מסמים: נקודת מבט מקצועית בעולם הרפואה

      התהליך של גמילה מסמים הוא תהליך מורכב שמשפיע לא רק על הגוף הפיזי, אלא גם...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מקנביס רפואי במרכז גמילה מסמים

      במרכז הגמילה מסמים, אנו מתמחים בתהליך המורכב של גמילה מקנביס רפואי. במהלך השימוש בקנביס רפואי, חשוב...

      המשך קריאה >>