contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    חזרה לדרך הישר בעזרת מרכז גמילה מהימורים

    מרכז גמילה מהימורים מציע למטופליו מגוון רחב של טיפולים וייעוץ: החל תכנית 12 הצעדים, טיפול CBT, פסיכודרמה כמו גם ליווי מצד צוות ההדרכה והרפואה – אין ספק שהשהות שלכם במרכז מכורים מחלימים יוביל לכדי התוצאה הרצויה. מחזיקים בדחף בלתי נשלט להמר? רוצים להרוויח כסף קל אבל מפסידים אותו ונכנסים חובות? כך או כך, בין אם אתם גברים, נשים או בני נוער – אין צורך לאבד עשתונות. הצוות המטפל של מכורים מחלימים יסייע לכם לחזור לדרך הישר.

    תופעת ההתמכרות להימורים היא עניין נפוץ למדי בחברה שלנו – ואין זו הפתעה כלל וכלל. לכאורה, מדובר בפעולה תמימה ביותר הכוללת ניחוש מספרי המזל או שליחת טופס הימור על משחקי ספורט. עם זאת, ולפני שאנו קולטים את הסביבה שלנו ואת אובדן השליטה על חיינו – אנו הופכים למהמרים כפייתיים.

    בשלב זה, ההימורים הופכים למרכז חיינו כאשר אנו מחפשים אחר מקומות נוספים להמר דרכם. כדי לממן הרגל מגונה זה, אנו לוקחים הלוואות ונכנסים למעגל קסמים בו אנו נאבקים להחזיק את הראש מעל המים. מתקשים לישון בלילות? האם ביצעתם עבירה בשל רצון לממן את ההימורים שלכם? כך או כך, מדובר במצב לא בריא – פיזית ונפשית כאחד.

    כדי להיגמל מדפוס ההתנהגות חמור זה, עליכם לפנות אל מרכז גמילה. במסגרת השהות שלכם במרכז זה, עיניכם ייפקחו ותבינו לאיזו צרה נקלעתם. במילים אחרות, ולאור הסיוע, הליווי והייעוץ ההדרגתי של אנשי המקצוע תוכלו לאט לאט לחזור לדרך הישר – כאשר אתם מאוזנים מבחינת גוף ונפש.

    לבקש עזרה ברגעי משבר

    חשוב להדגיש כי סיום השהות במרכז גמילה איננה מסמלת את תקופת ההתאוששות שלכם. כלומר, כאשר אתם חוזרים למציאות, יהיה עליכם להתמודד עם קונפליקטים שונים. עם זאת, ובמקום לברוח שוב להימורים, תוכלו להישען על הכלים שרכשתם. גם במקרים בהם אתם חוששים לברוח חזרה להתמכרות שלכם – אל חשש! אתם יכולים לפנות אל צוות העובדים של מכורים מחלימים ולבקש את עזרתם ברגעי משבר.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מהתמכרויות באווירה משפחתית

      תהליך גמילה איננו תהליך קל. מדובר בתהליך אשר יכול לגרום לאנשים לחששות רבים. כאשר מדובר...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מTHC במרכז גמילה

      במרכז גמילה, אנו מתמחים בתהליך הגמילה מחומרים ממכרים ובמיוחד גמילה מTHC, הרעיון והטרה המרכזית שלנו...

      המשך קריאה >>