contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    מוסד גמילה מהימורים

    ההימורים השתלטו על החיים שלכם? זה הזמן לפנות לאנשי מקצוע!

    תחושת ההצלחה בהימורים יכולה להביא להימורים מחזוריים ללא יכולת להפסיק גם כאשר ההפסדים יכולים למוטט את המכור מבחינה כלכלית ואף לפגוע בסובבים אותו. מוסד גמילה מהימורים מאפשר לכם להתמודד עם הדחף לצאת ולהמר, בין אם אילו הימורים חוקיים כמו במפעל הפיס או הטוטו ובין אם אלה הימורים לא חוקיים המתקיים בארץ. היום ניתן לפנות למרכז מקצועי לגמילה באופן דיסקרטי ללא צורך ברישום או העברת הפרטים שלכם לגורמים חיצוניים ובדרך זו לעבור תהליך פרטי להתמודדות עם ההתמכרות להימורים בצורה טובה ויעילה יותר.

    היתרונות במכון גמילה מהימורים

    אם כבר ניסיתם להפסיק את ההרגל ההרסני של הימורים על הכספים והנכסים שלכם אך ללא הצלחה, כדאי לכם להכיר את היתרונות בפנייה למכון גמילה מהימורים. מכון מקצועי לגמילה מאפשר לכם להצטרף לקהילה סגורה ואינטימית של מכורים נוספים הגרים באותו בית במשך מספר חודשים עד לתום תהליך הגמילה. בחודש או חודש וחצי הראשונים אתם נמצאים בתוך המתחם ללא יציאה ממנו ומתמודדים עם התלות הקיימת אצלכם להמר. בתהליך הגמילה תעברו שיחות עם פסיכאטר, פסיכולוג, אח רפואי ומדריכים מיומנים ומנוסים בתהליכי גמילה מהתמכרויות כאשר חלק מהמדריכים הם בעצמם מכורים לשעבר שידעו להעניק לכם את הכלים הטובים ביותר לגמילה יעילה לטווח הארוך.

    לצאת לחיים כלכליים בריאים יותר

    חשוב לדעת כי התמכרות לסוגים שונים של משחקי הימורים הם ברוב המקרים שילוב של גנטיקה ותהליכים רגשיים ונפשיים שהמכור עבר במהלך חייו. אם ההימורים אצלכם הם חלק מבריחה מהמציאות הדורשת מכם אחריות על עצמכם ועל הסביבה, זה הזמן להתחיל בתהליך הגמילה אשר יוביל אתכם לחיים כלכליים בריאים ויציבים יותר. הרצון לרווחים מהירים אינה מביאה יציבות נפשית לאורך זמן בעיקר כאשר מדובר במשחקי מזל היכולים למוטט אתכם מבחינה כלכלית בצורה מהירה וחדה מאוד. ניתן להתמודד עם הדחף למשחקי מזל החוזרים על עצמם באמצעות כלים ושיטות מתקדמים לטיפול בהתמכרויות הנוגעות למצבים רגשיים ונפשיים.

    פנייה למוסד גמילה מהימורים מהטובים בישראל

    על מנת שתוכלו להתחיל בתהליך הגמילה שלכם כבר בימים הקרובים, מומלץ לכם לפנות למוסד גמילה מהימורים כבר עכשיו ולקבל כלים יעילים להתמודדות עם ההתמכרות שלכם. מרכז מכורים לחיים מזמין אתכם להצטרף למאות המטופלים אשר עברו טיפול להתמודדות עם התמכרויות עם המדריכים המקצועיים של המקום. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותאמו פגישה עם צוות המקום.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>