contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    סדנאות והרצאות

    סדנאות והרצאות בנושא התמכרויות

    התמכרות זה מצב שנוצר כי לא יודעים אחרת, אין מודעות לכלים טובים יותר בהתמודדות עם החיים. כמו גם, מחסור בתמיכה וליווי בתהליכי הגמילה בשילוב רצון אובססיבי של האדם לצאת מהקושי שהוא מרגיש או חווה או סתם חשק לממש פנטזיות אסורות בגלל שאין סיפוק. יש הרבה גורמים המביאים אותנו להרס עצמי כתוצאה מההתמכרות. על כל ה”אין” וה”מה יש”, חשוב לדבר ולפתוח, לשתף ולשמוע אנשי מקצוע בקיאים בתחום.

    גמילה ב”מכורים לחיים” מספקת למכור לא רק בית נעים, אמפתיה ותמיכה, דיסקרטיות מלאה, אלא גם כלים פרקטיים לכל החיים דרך סדנאות והרצאות בתחום. אנחנו דוגלים ומשקיעים בהשכלה ומתן כלים מעצימים להתמודדות בריאה עם כל מצבי החיים עבור הלקוחות שלנו במטרה לחזק אנשים ולתת להם קרש קפיצה חיים טובים יותר.

    מה היתרון עבור המכור בסדנא או הרצאה?

    ראשית מדובר בפעילות קצרת טווח בעלת אפקט ארוך טווח. שכן, דרך הרצאה קצרה ניתן להעלות מודעות ולקבל מענה לשאלות שלא העזו לשאול או שלא קיבלו מענה ראוי. הסדנאות שלנו מספקות כלים שימושיים ויעלים לחיי היומיום לגמילה מהתמכרויות ולא רק. ההוויה בסדנא או הרצאה אצלנו, מאפשרת פתיחות, העצמה חסרת שיפוטיות ומלאה באמפתיה- מרכיבים שבהכרח תורמים לכל המשתתפים להרגיש תמיכה ולהיפתח כדי להצליח לסגור את הפצעים שלהם. כל התכנים שאנו מעבירים מותאמים באופן אישי לקהל היעד וצרכיו בנוסף נותנים מקום לשיתוף מצד המשתתף יחד עם חשיבות בניית אמון והעצמה הדדית. מעבר לכל זה, יש לנו ניסיון גדול בהתמודדות במשברים בעצמנו, מה שמביא ערך וגיוון לחוויית ההרצאות והסדנאות שלנו.

    איזה סוגי הרצאות וסדנאות יש לנו להציע?

    בנינו מערך של צוות מקצועי המטפל בכל אספקט של האדם בדגש על התמכרויות. פעילויות אלה נועדו לא רק לגמילה מהתמכרות אלא גם למניעה. לכן קהל היעד הוא בעצם כול אדם, המעוניין לשפר את חייו, להבין את עצמו ולקבל כלים להתמודדות עם משברי החיים על מנת להשיג מימוש עצמי. כך שההרצאות נעות מנושאים רפואיים ועד לעמקי נפש האדם.

    מכורים לחיים, תורמים לכם בכל דרך אפשרית לשיפור חייכם לטובה, לחזרה למסלול החיים הבונה, במטרה להחזיר לכם שליטה על המכונית הנפלאה שלכם, לגוף שלכם.

    thumbnail

      טיפולים נוספים
      post-image
      גמילה מקטמין

      גמילה מקטמין: הדרך לשחרור מהתלות קטמין, קיי, ספיישל קיי, קיטקטKetamine הוא סם הרדמה סינתטי. מאפייניו הפכו...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מפנטניל

      כל מה שצריך לדעת מזיק, מסוכן, ומוגדר כקריטי ביותר – פנטניל הוא החומר המסוכן והחזק ביותר...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מבונדורמין

      להפסיק את התלות בתרופות מרשם נדודי שינה הוא מצב נפוץ שמשפיע על הרוב המכריע של האנשים...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מאופיאטים

      גמילה מאופיאטים - ליווי וטיפול בכל התסמינים כל האופיאטים מייצרים תסמיני גמילה דומים, אם כי עוצמתם...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מקלונקס

      גמילה מקלונקס - כיצד זה עובד? קלונקס היא תרופה לטיפול בחרדות. מאחר ותרופה זו משפיעה על...

      המשך קריאה >>