contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    שברו את התלות בהימורים בעזרת גמילה מהימורים

    גמילה מהימורים הינה הפתרון היעיל ביותר; פתרון הנותן מענה על הדחף להמר על עוד משחק ספורט. נהנים לשלוח טפסים ללוטו או בווינר? כך או כך, הימורים אלו במהרה הופכים להתמכרות אמתית; התמכרות בה המכורים מעבירים שעות ארוכות של משחקים והימורים גם במרחבי באינטרנט. כאשר החלום על התעשרות מהירה מתנפץ, חשוב לפנות אל הסיוע המקצועי ביותר שמכורים מחלימים מציעים. בזכות הליווי של הצוות הטיפולי, תוכלו לראות את האור ולשקם את חייכם.

    רבים מאתנו נהנים לצפות במשחקי ספורט. בין אם מדובר בטורנירים של כדורגל או כדורסל, אנו נהנים לראות בניצחונות ובהפסדים של הקבוצות השונות ולעודד אותם מהצד. עם זאת, וכדי להפוך את המשחקים הללו למרגשים יותר, חלקנו נמלא טפסים ונהמר על קבוצה כזו או אחרת. אמנם מדובר בפעולה חוקית בארץ, אנשים רבים אינם יודעים היכן לשים את הגבול בכל הנוגע לתדירות ההימורים. במילים אחרות, המרחק בין שליחת טופס פעם בחודש או פעם בשבוע לבין בילוי ממושך באתרי ההימורים באינטרנט הוא קצר למדי.

    כאשר הקו האדום נחצה ואתם מבינים כי אתם מקדישים את כל זמנכם וכספיכם בהימורים, זהו השלב בו אתם מכירים בתלות שלכם. תלות זו מביאה, בין היתר, לכדי אובדן קשרי חברות, הרס היחסים עם קרובי המשפחה כמו גם איבוד מקום העבודה שלכם. מעבר לכך, אתם מפסידים הון רב; כספים משמעותיים אותם חסכתם לאורך שנים ארוכות.

    כתוצאה מאובדן התפקוד שלכם, מגיע שלב חשוב ביותר: פניה למכון גמילה. מדובר במקום באמצעותו תוכלו לפענח את הנסיבות שהובילו אתכם לכדי פיתוח התלות, התגברות על ההתמכרות עצמה ואף רכישת כלים שיעצימו אתכם ויסייעו לכם להתמודד עם הקשיים השונים שיחכו לכם כאשר תחזרו לביתכם.

    לחזור בהדרגה אל הקהילה

    התמכרות להימורים נובעת מהחיפוש אחר ריגושים; התלהבות אשר במהרה מתחלפת ברצון לכסות את החובות הכבדים. אם גם אתם מעוניינים לשבור דפוס פעולה זה, אתם מוזמנים לפנות אל מרכז הגמילה מכורים מחלימים. במסגרת תכנית הטיפול שאנו מציעים, תוכלו להפנים את הכאב והטראומה שלכם וכמובן – לרכוש כלים חשובים לקראת חזרתכם לתוך הקהילה.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מהתמכרויות באווירה משפחתית

      תהליך גמילה איננו תהליך קל. מדובר בתהליך אשר יכול לגרום לאנשים לחששות רבים. כאשר מדובר...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מTHC במרכז גמילה

      במרכז גמילה, אנו מתמחים בתהליך הגמילה מחומרים ממכרים ובמיוחד גמילה מTHC, הרעיון והטרה המרכזית שלנו...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מגוון שיטות ותוכניות לסיוע בתהליך הגמילה

      מאת: ד"ר אלכסיי יפרמנקוב במאמר זה , נרצה להציג לכם את הדרך הנכונה למצב של גמילה...

      המשך קריאה >>