contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    תוכנית גמילה מגראס

    האם ניתן להתמכר לגראס או לחשיש? האם אפשר לקרוא לזה התמכרות?

    גראס וחשיש מיוצרים שניהם מצמח הקנאביס כאשר הגראס נחשב לחזק יותר מכיוון שהוא מיוצר מחומרים נקיים יותר של הצמח. למרות היותו סם חוקי בחלק ממדינות העולם, הוא עדיין ממכר וכיום ניתן להצטרף למרכזים מקצועיים המציעים תוכנית גמילה מגראס מובנית הכוללת מספר שלבים עד לגמילה מוחלטת מעישון צמח הקנאביס. מרכז מקצועי לטיפול בהתמכרות לגראס או חשיש יאפשר לכם להתחיל בתהליך הגמילה במרכז דיסקרטי וסגור עם אפשרות אשפוז לתקופה מוגדרת מראש, או באמצעות הגעה למרכז יום אחרי שעות העבודה שלכם.

    הצטרפות למרכז גמילה מסמים פרטי

    אם אתם מחפשים דיסקרטיות מלאה בדרך לגמילה מעישון גראס או חשיש, כדאי לכם להצטרף למרכז גמילה מסמים פרטי המעניק לכם פרטיות מלאה ללא רישום או העברת הפרטים הרפואיים והאישיים שלכם לגורמים חיצוניים. מרכז גמילה דיסקרטי ופרטי מספק לכם את כל הכלים המקצועיים ביותר להתמודד עם התמכרות לסמים קלים עם אנשי מקצוע כגון אחים רפואיים, פסיכולוגים ופסיכאטרים. התמכרות לסמים קלים מתחילה ברוב המקרים עם עישון מועט של צמח הקנאביס עד לעליית המינון לרמות גבוהות בצורה משמעותית. התלות הרבה בסם יכולה לשבש את המוטיבציה של המכור לשפר את חייו ולקדם את עצמו מבחינה אישית, זוגית, קריירה וחברתית.

    מדריכים מנוסים לגמילה מסמים קלים

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם התמכרות לסמים קלים היא באמצעות הדרכה והכוונה מקצועית. במרכז מכורים לחיים תוכלו לקבל ליווי אישי ומקצועי של המדריכים הטובים ביותר להתמודדות עם התמכרות לכל סוגי הסמים. מרכז מכורים לחיים ממוקם בעיר בית שמש ונחשב לאחד המרכזים המתקדמים ביותר היום בטיפול פרטי ודיסקרטי להתמכרויות שונות כגון אלכוהול ותרופות או הימורים וסמים קשים וקלים מכל הסוגים.

    הרשמה לתוכנית גמילה מגראס וחשיש

    להרשמה לתוכנית גמילה מגראס כבר בימים הקרובים, צרו קשר עכשיו עם צוות מרכז מכורים לחיים ותוכלו להירשם לאחת מתוכניות הטיפול המתקדמות של המקום. המדריכים של המרכז מביאים איתם ידע רב וניסיון ויכולים להוביל אתכם בביטחה בדרך לבניית שיגרה בריאה יותר ללא תלות בגראס או חשיש. התקשרו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותתחילו לקדם את תהליך הגמילה שלכם כבר עכשיו.

    גמילה מגראס

    כל אדם מפגין סימני התמכרות לגראס בצורה שונה. רוב האנשים מתחילים להזיע הרבה, בולט במיוחד אצל בני נוער. אפשר לזהות מעשני מריחואנה לפי הסימנים הכהים סביב העיניים והעיניים האדומות. לאחר כמה שאיפות, לחץ הדם עולה, הדם זורם לעור הפנים, ופעימות הלב והדופק מואצים, מה שתורם לאדמומיות בפנים ובעיניים. אם נער מעשן מריחואנה, סימני ההתמכרות לסם הופכים בולטים יותר. לעתים קרובות הוא מוטרד משיעול המלווה בקוצר נשימה, יש עליה ניכרת בתיאבון, רוב הזמן הילד רדום ואדיש ושינה ארוכה הופכת לאופיינית לו. בנוסף ללילה, הוא מתחיל לישון לעתים קרובות יותר במהלך היום. כאשר אתם מזהים סימנים מחשידים אצל הקרובים שלכם, זה הזמן לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי של מרכז גמילה והעצמה- מכורים לחיים. המרכז מספר ליווי וסיוע מלא במהלך תהליך גמילה מגראס, ומאפשר למכורים לחזור במהירות לחיים שהיו להם לפני ההתמכרות.

    השלכות שליליות של הגראס על הגוף

    ההשלכות של עישון גראס הן:

    • פגיעה בזיכרון;
    • שינויי מצב רוח תכופים;
    • ירידה בטסטוסטרון בגוף הגברי עד לאובדן תפקוד מיני;
    • הידרדרות שריר הלב;
    • התפתחות סרטן במערכת הנשימה.

    כאשר אדם רוצה להפסיק להשתמש בגראס הוא יחווה תסמיני גמילה מגראס, זה דומה לאותן תחושות המתרחשות כאשר אתם מפסיקים להשתמש בסמים אחרים. יש צורך להיגמל מהרגל רע רק בעזרת ליווי אנשי מקצוע מנוסים. הפסקת עישון מריחואנה באופן עצמאי קשה ליישום בפועל, שכן בעתיד ישנה סבירות גבוהה להישנות וחזרה להתמכרות מסוכנת.

    גמילה מגראס- דרכי התמודדות עם ההתמכרות

    במהלך גמילה מגראס כל טיפול מצריך עריכת תכנית מפורטת אשר לרוב כוללת:

    1. ביצוע בדיקות שתן ודם.
    2. שיחה עם המכור במטרה להניע אותו להתחיל טיפול. יש צורך בעזרה של מכרים וחברים.
    3. פניה למרכז גמילה והעצמה- מכורים לחיים לקבלת סיוע מקיף ומקצועי בטיפול בהתמכרות לגראס.

    רבים חושבים שאם גראס מוגדר כסם קל, אז גם הגמילה ממנו היא קלה, אך הם טועים. אם אתם מחפשים את המקום המתאים שיכול להעניק לכם ליווי וסיוע מקצועי ומותאם אישית במהלך גמילה מגראס, צרו קשר עם מרכז גמילה והעצמה- מכורים לחיים עוד היום!

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>