contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    גמילה מאטנט, מקבוצת הסמים הממריצים

    האם אתם מתמודדים עם התמכרות לסמים ממריצים? האם אתם מחפשים דרך להתמודד ואף להתגבר על התמכרות ולבנות עבורכם  חיים בריאים מאושרים ונקיים? במרכז הגמילה שלנו, אנו מציעים לכם פתרונות מקצועיים וייחודים לגמילה מהסמים הממריצים.

    במסגרת תכנית הגמילה שלנו, אנו מבינים את האתגרים המורכבים של תהליך גמילה מסמים ממריצים. אנו עובדים בצוות רב מקצועי מוביל בתחום הגמילה, שיכול לספק לכם את התמיכה והטיפול המותאמים אישית שלהם אתם זקוקים. בנוסף, אנו מציעים גישות רפואיות מתקדמות וטכניקות טיפול חדישות שיכולות לעזור להתמודד עם מחלת ההתמכרות.

    המרכז שלנו מתמחה בטיפול בסמים ממריצים ממשפחת האמפיטמינים כגון: ,אדרל, אטנט, ריטלין, קונצרטה, תערובת מלחי אמפיטמין ועד. אנו מציעים תכניות גמילה המותאמות אישית, הכוללות אבחון מדויק של המצב הרפואי שלכם, טיפול תרופתי מותאם אישית, תמיכה נפשית ותמיכה משפחתית.

    המרכז שלנו מציע  גישות טיפול ייחודיות ופרקטיות, הטיפול כולל  בפסיכותרפיה, טיפול בעזרת בעלי חיים, טיפול באמצעות אמנות ומוזיקה, ועוד. אנו מאמינים בגישה משולבת לטיפול, המשלבת טיפול רפואי, טיפול פסיכולוגי וטיפול נפשי רגשי והתנהגותי.

    אם אתם מחפשים פתרון יעיל מקצועי ואיכותי צרו איתנו קשר עוד היום

    במרכז הגמילה, אישפוזית אנו מתמחים בטיפול וגמילה מסמים וזאת בפיקוח ובהשגחה של צוות רב מקצועי. אנו יודעים שהתמכרות לסמים ממריצים יכולה להיות אתגר לא פשוט ומורכב מאד, ולכן ראשית אנו מציעים תמיכה מקצועית והדרכה והכוונה מותאמת אישית לאלו הזקוקים לה.

    הצוות הרב מקצועי שלנו מורכב ממומחים בתחום הגמילה, רופאים, עובדים סוציאלים פסיכוטרפיסטים ומטפלים נוספים שיודעים לתת לכם את הטיפול המקיף שאתם זקוקים לו. אנו מתמחים בטיפול בסמים ממריצים כמו אמפטמינים, וסוגים נוספים של סמים תרופות והתנהגויות.

    אנו מציעים תוכניות גמילה מותאמות אישית שמשלבות אבחון מדויק, טיפול תרופתי מותאם אישית, תמיכה נפשית ואף תמיכה משפחתית. תכניות הטיפול שלנו מבוססות על גישות טיפוליות ייחודיות ומתקדמות, ואנו משלבים טיפול רפואי, פסיכולוגי נפשי ורגשי על מנת לספק לכם את הכלים המתאימים להתמודדות עם המציאות ללא חומרים משני מצב רוח ותודעה.

    אנו מאמינים בגישה של "אינדיבידואל" ומתייחסים אליכם כאדם יחיד עם צרכים ייחודיים. אנו מעניקים לכם את היחס המוחלט והפרטיות שאתם זקוקים לה, ומקדישים לכם את הזמן והתשומת הלב הנדרשים על מנת לספק לכם את התמיכה המיטבית.

    אם אתם מחפשים מקום שישמור עליכם, יספק לכם טיפול איכותי ויעזור לכם לעלות על דרך חיים חדשה פנו אלינו ונעשה הכול כדי לסייע.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>