contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    טיפול בהתמכרות בליווי אנשי מקצוע

    התמכרות לסמים היא דבר מורכב ביותר. מדובר על מצב שבו אדם פיתח תלות בחומר כלשהו לאחר שהוא משתמש בו פרק זמן כלשהו והוא מוצא את עצמו זקוק לו בכדי לבצע פעולה כזאת או אחרת. במשך הזמן שבו האדם משתמש בסם, הוא למעשה מפתח סבילות לסם ובכדי שהוא יעניק לו את התחושה הראשונית, עליו לצרוך אותו במינון גבוה יותר. אם ינסה להוריד את המינון או לא לצרוך את הסם כלל, הוא יסבול מתסמיני גמילה רבים. תסמיני הגמילה הם תסמינים גופניים אשר משתנים בהתאם לסם אשר צורכים והם מהווים חלק בלתי נפרד מכל הליך גמילה מסמים. טיפול התמכרות לסמים חייב להתבצע במרכז גמילה מקצועי אשר מציע ליווי ותמיכה במקרה של התמכרויות שונות לרבות התמכרות לסמים מכל סוג.

    טיפול התמכרות לסמים- כיצד ההתמכרות נוצרת?
    על אף שיש אנשים אשר מתנסים בשלב כזה או אחר בחייהם בסמים, הרי שלא כולם יהפכו להיות מכורים לסם ויהיה להם צורך לקבל טיפול התמכרות לסמים. התמכרות לסמים יכולה לנבוע ממגוון סיבות שונות כגון: סיבות ביולוגיות, סיבות פסיכולוגיות ורגשיות, סיבות סוציאליות וחברתיות ועוד. לא משנה מהי הסיבה שבגינה האדם התמכר לסמים, הרי שאם מדובר על התמכרות, לרוב הוא לא יצליח להיגמל באופן עצמאי והוא יידרש לעבור טיפול התמכרות לסמים במרכז גמילה מקצועי. טיפול התמכרות לסמים במרכז גמילה מקצועי ומנוסה, יכול לסייע לאדם בהליך הגמילה הן בהיבט של התמודדות עם תופעות הלוואי הגופניות בתהליך הגמילה הגופנית מהסם והן עם בירור הסיבות המהותיות להתמכרות על מנת לטפל בהן ולסייע לאדם להצליח לשוב לחיים תקינים מבלי לצרוך את הסם.

    טיפול התמכרות לסמים- מתי יש צורך?
    כאמור, טיפול התמכרות לסמים נדרש כאשר מזהים שהאדם מכור לסמים. ישנם סימנים שונים שיכולים להעיד כי האדם מכור לסמים ובהתאם לכך, חשוב מאוד שהוא יקבל טיפול מתאים. בין הסימנים ניתן למצוא: אדם אשר מרגיש כי הוא זקוק לסם וחושב עליו בצורה קבועה מדי יום ולא פעם גם במשך כל היום, ניסיונות חוזרים להיגמל מהסם ללא הצלחה, הוצאה כספית רצינית ביותר על רכישת סמים, הסתרה, הכחשה ועוד. בכל מקרה של התמכרות לסם מכל סוג, חשוב מאוד לקבל טיפול התמכרות לסמים במרכז גמילה מקצועי ומומלץ כמו מרכז מכורים לחיים.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>