contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    לרכוש כישורים חשובים בעזרת מכון גמילה מסמים

    פנייה אל מכון גמילה מסמים תציל את חייכם. משתמשים במשככי כאבים באופן מוגזם? התמכרתם לסמים פסיכואקטיביים? כדי להפסיק את התלות בסמים, צריך לרצות בכך יותר מכל דבר אחר. רק כך תוכלו לעבור את הגמילה כראוי ולפתוח בדף חדש. אם אתם מחפשים אחר מכון גמילה מקצועי ומרשים, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של עמותת מכורים מחלימים, להתרשם ממסלולי הטיפול שהוא מציע כמו גם מהצוות המטפל. הדרך להחלמה מתחילה היום.

    רבים מאתנו מתחילים לצרוך סמים קלים בגיל צעיר. בין אם מדובר בניסיון לברוח מהבעיות או שמא מדובר ברצונכם להרגיש כמו גדולים, שימוש קבוע בסמים אלו יכול להוביל במהרה לשימוש בסמים קשים בהרבה. כעת, אתם ניצבים בפני סכנה רבה: אובדן חיי החברה, הקשרים עם המשפחה ועוד. מעבר לכך, אתם יכולים לסבול מתופעות לוואי חמורות כמו גם מחלות חריפות ונזקים שייתכן וילוו אתכם תקופה ארוכה. בשל תוצאות הרסניות אלו, אנו מעוניינים להדגיש כי אין הבדל בין פיתוח תלות בסמים קלים לבין פיתוח תלות בסמים קשים.

    מרגישים כי הסמים גבו מכם מחיר גבוה? מעוניינים לשבור את מעגל הקסמים בו אתם נמצאים? כדי להפסיק את דפוסי הפעולה הקיימים שלכם ולרכוש דפוסים חדשים ובריאים יותר, אנו ממליצים לחפש אחר מכון גמילה מסמים; מרכז בו תשהו פרק זמן מוגדר מראש ותסגלו לעצמכם מנהגים חדשים. בנוסף לכך, ובמסגרת השהות שלכם במכון זה, תתמודדו עם הצרכים הפיזיים שלכם לצרוך סמים. חלק מהתמודדות מורכבת זו כולל גמילה פיזית מכל שאריות הסם שבגופכם. עם זאת, מדובר באחד השלבים החשובים ביותר בדרככם לחיים נקיים.

    במקביל לכך, ולאורך השהות שלכם במרכז הגמילה, תעברו טיפול רגשי במהלכו תבינו את הנסיבות שהביאו אתכם עד לנקודה הנוכחית בחייכם. בנוסף, תלמדו כישורים חשובים לעתיד הקרוב; המציאות אליה תכנסו בסיום שהותכם.

    תוצאות ריאליות ליום שאחרי

    תהליך הגמילה מסמים בנוי על מספר שלבים עיקריים, כאשר חלקם כוללים טיפול פרטני וקבוצתי. מעבר לכך, תעברו גמילה משאריות הסם. וזאת, כדי לאפשר לגוף להחלים מההתמכרות שפתחתם. מעוניינים לשבור את דפוסי ההתמכרות שלכם? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מכורים מחלימים, מרכז גמילה החורט על דגלו מסלול טיפולי אינטנסיבי במהלכו תלמדו להכיר את עצמכם הרבה יותר טוב. בנוסף, מסלול הגמילה שאנו מציעים יעניק לכם את התוצאות הריאליות והאיכותיות ליום שאחרי מרכז הגמילה.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>