contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    מה חשוב לדעת לפני שפונים למרכז גמילה?

    מרכז גמילה הוא הכתובת הנכונה עבור כל אחד ואחת אשר פיתחו תלות חמורה בסמים, אלכוהול ובהימורים. אנו חיים במציאות מורכבת אשר לעיתים קרובות מנחיתה עלינו התמודדויות לא פשוטות. בין אם מדובר באובדן הורה, גירושין, בעיות בריאותיות או שמא מדובר בנסיבות אחרות – רבים מאתנו יחפשו אחר ריגושים כדי להסתיר את הכאב. במצבים אלו ואחרים, הליך זה יוביל אותנו לכדי התמכרות הרסנית. מעוניינים לצעוד בהדרגה לעבר ההחלמה? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז הגמילה מכורים מחלימים. אנו נכין עבורכם תכנית טיפולית מקיפה ומותאמת.

    כאמור, אנו חיים במציאות מורכבת ביותר; חיי יום-יום אשר מציבים אותנו, לעיתים קרובות, בפני סיטואציות בלתי אפשריות. בין אם מדובר במוות במשפחה, פרידה מבן הזוג, התאוששות מניתוח, לחץ חברתי בקרב בני נוער, עומס בעבודה או שמא מדובר במצבים אחרים – כדי להתמודד עם שגרה זו, רבים מאתנו יפנו לכדי מחוזות אסורים. למה הכוונה? כדי לברוח מהכאב הנפשי והפיזי, נחפש אחר מקורות חיצוניים שיספקו עבורנו הקלה רגעית. עם זאת, וככל שחולף הזמן הגוף מתרגל לכך ואנו מגבירים את השימוש והתלות שלנו בגורמים אלו.

    כעת, וכאשר אנו מבינים כי יצרנו תוהו ובוהו סביבנו, זהו השלב בו עלינו להיכנס למרכז גמילה ולהתחיל בהליך הריפוי. כיצד נוכל לבחור במרכז הגמילה המתאים עבורנו? ישנם מספר פרמטרים לכך, כאשר בראש ובראשונה עלינו לברר מהן תכניות הטיפול שהן מציעות. לצד הטיפול הפיזי, לאורכו המטופל מסלק מגופו את סימני ההתמכרויות וחווה תסמיני גמילה, עליו לעבור גם טיפול רגשי; טיפול לאורכו הוא יכיר בקשיים שהוא חווה וידע לשנות את דפוסי ההתנהגות שלו.

    לצד מסלולי טיפול אלו, על מרכז הגמילה להעסיק צוות רפואי, פסיכולוגי ופסיכיאטרי כמו גם מדריכים ועובדים אחרים אשר יידעו להכיל כל אחד מהמטופלים שבמרכז. בנוסף, על מרכז זה להציע תכניות החלמה ליום שלאחר סיום האשפוז. כך, המכור המחלים יוכל למצוא רשת תמיכה מכילה.

    לשבור את דפוס ההתנהגות – בסיוע יד מכוונת

    אנו נאלצים להתמודד עם מגוון רחב של בעיות ותהיות; התמודדויות אשר שולחות אותנו לכדי יצירת הרס עצמי ותלות בחומרים אסורים. כדי לשבור את דפוס ההתנהגות, אנו ממליצים לפנות אל מרכז הגמילה מכורים מחלימים. אנו מעסיקים צוות טיפולי רב-מערכתי מקצועי ומכיל. מעבר לכך, אנו מציעים מסלולי טיפולים אשר ייתנו את המענה המתאים על סוג ההתמכרות.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>