contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    מוסד ייעודי שנועד להעניק סיוע ותמיכה

    מרכז גמילה הוא מוסד ייעודי שנועד להעניק סיוע ותמיכה לאנשים הסובלים מהתמכרות לסמים, אלכוהול או הימורים. מכון גמילה מסוג זה מציע מגוון תוכניות ושיטות טיפול שמטרתן להחזיר את הבריאות הפיזית והנפשית של המטופלים, לסייע להם להתגבר על התמכרות ולעבור לחיים מפוכחים. לא פעם מכורים מגיעים למצבי קיצון בחייהם לצד ההתמכרות, לכן מרכז גמילה 'מכורים לחיים' כאן כדי לספק להם את הכלים, העזרה והאפשרות ללמוד לחיות ללא ההתמכרות וההשלכות השליליות שלה.

    מי יכול לקבל עזרה של מכון גמילה בהתמכרויות?

    עזרה במאבק בהתמכרות זמינה לכל מי שמתמודד עם בעיה זו. התמכרות לסמים או לאלכוהול אינה בוחרת גיל, מין או מעמד חברתי, ומרכז הגמילה פתוח לכל מי שמבקש עזרה. בנוסף למכורים עצמם, גם משפחות וקרובים יכולים לפנות לתמיכה וייעוץ כיצד לעזור ליקיריהם להתמודד עם ההתמכרות. מכון גמילה מומלץ יודע להתאים את הטיפול הטוב ביותר כל סוג של התמכרות, ולא משנה באיזו עוצמה מדובר, כך שלכל אדם יש את התקווה להתחיל חיים חדשים.

    אלו סוגי התמכרות קיימים?

    התמכרות היא מונח רחב שיכול לכסות סוגים שונים של התמכרויות לחומרים והתמכרויות התנהגותיות. חשוב להבין שהתמכרות לסמים היא רק אחד מיני רבים של התמכרות. להלן כמה מסוגי ההתמכרות הנפוצות ביותר:

    1. התמכרות לסמים: זהו אחד מסוגי ההתמכרות החמורים ביותר שבו אדם הופך להיות תלוי פיזית ופסיכולוגית בסמים כגון הרואין, קוקאין, מריחואנה ואחרים.
    2. התמכרות לאלכוהול: סוג זה של התמכרות כרוך בשתייה מוגזמת, שעלולה להוביל לתלות פיזית ופסיכולוגית.
    3. 3. התמכרות להימורים: הימורים כפייתיים עלולים להוביל להרס כלכלי ולמתח במערכות יחסים. מכון גמילה מציע טיפול ותמיכה המותאמים במיוחד לסוג זה של התמכרות.
    4. התמכרות לאינטרנט/טכנולוגיה: עם עליית התלות בטכנולוגיה, חלק מהאנשים מפתחים אובססיות לא בריאות לשימוש באינטרנט או למשחקי וידאו.
    5. התמכרויות התנהגותיות: קטגוריה זו כוללת התמכרויות כמו קניות כפייתיות, הפרעות הקשורות לאוכל או התמכרות למין/פורנוגרפיה.

    הצוות המקצועי של מכון גמילה 'מכורים לחיים' מבין שהמסע של כל אדם בהחלמה הוא ייחודי. לכן הם מספקים תוכניות טיפול מותאמות אישית המותאמות לטיפול בהתמכרויות ספציפיות באופן מקיף. מרכז הגמילה מציע תמיכה במגוון התמכרויות על ידי מתן תוכניות טיפול אישיות המותאמות לצרכיו הייחודיים של כל מטופל. לקבלת טיפול יעיל צרו קשר עם מרכז גמילה 'מכורים לחיים' עוד היום.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>