contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    תופעה בעלת תסמינים פיזיים ופסיכולוגיים מורכבים

    גמילה מהימורים מתייחסת למכלול התסמינים הפיזיים והפסיכולוגיים שאנשים חווים כאשר הם מנסים להפחית או להפסיק את ההימורים לגמרי, במיוחד לאחר תקופה של הימורים כבדים או ממכרים. בדומה לגמילה מחומרים כמו סמים או אלכוהול, גמילה מהימורים עלולה להיות מאתגרת ולא נוחה. למרות שזה אולי לא כרוך בתשוקות פיזיות באותו אופן כמו חומרים, זה כולל תגובות פסיכולוגיות ורגשיות חזקות, ולכן חשוב לעבור את הגמילה דרך מוסד גמילה מהימורים מקצועי.

    תסמיני גמילה נפוצים מהתמכרות להימורים

    תסמינים נפוצים של גמילה מהימורים כוללים חוסר שקט, עצבנות, חרדה, דיכאון ותשוקות עזות להמר. תסמינים אלו יכולים להיות חזקים ומטרידים, ולעתים קרובות מובילים אנשים לחזור להימורים כדרך להקל על אי הנוחות. יתרה מכך, אנשים עשויים לחוות גם מצוקה כלכלית וקונפליקטים בין-אישיים הנובעים מפעילויות ההימורים שלהם, מה שמוסיף לסערה הרגשית במהלך הגמילה. פנייה לעזרה מקצועית ותמיכה של מוסד גמילה מהימורים, יכולה להיות חיונית בניהול גמילה מהימורים ובטיפול בבעיות הבסיסיות המניעות את ההתמכרות. חשוב לזהות ולנהל את תסמיני הגמילה הללו כחלק מתהליך ההחלמה מהימורים.

    איך נין לקבוע האם אתם זקוקים לסיוע של מוסד גמילה מהימורים?

    אם אתם לא בטוחים האם יש לכם בעיית התמכרות להימורים, ואת לא יודעים האם עליכם לגשת לקבל סיוע של מוסד גמילה מהימורים, תוכלו לשאול את עצמכם מספר שאלות:

    שאלה על שגרת המשחקים שלכם. כמה זמן, כסף ואנרגיה אתם משקיעם בהימורים שלכם? מה היא תדירות המשחקים? האם אתם יודעים לעצור? האם אתם נכנסתם למצב כלכלי קשה בעקבות ההימורים? האם יש לכם תחביבים נוספים חוץ מהימורים? ועוד.

    קשה לטפל בהתמכרות להימורים מסיבות רבות. זה בין השאר בגלל שרוב האנשים נאבקים לזהות שיש להם בעיה מלכתחילה. עם זאת, קבלת העובדה שיש לכם בעיה עם הימורים כפייתיים היא צעד מכריע בדרך להחלמה. כדי לעבור את הגמילה בצורה האפקטיבית ביותר, חשוב להימנע מכל סוג של הימורים, על כן פניה לקבלת סיוע מקצועי של מוסד גמילה מהימורים הוא חשוב. במרכז גמילה 'מכורים לחיים' תוכלו התנתק מהעולם החיצוני ולהימנע לחלוטין מהימורים מכל סוג שהוא. לפרטים נוספים צרו קשר עם מרכז גמילה 'מכורים לחיים'.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>