contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    גמילה מכדורים נרקוטים

    גמילה מכדורים נרקוטים ומעקב רפואי

    משככי כאבים ושאר כדורים נרקוטיים הנקנים במרשם טומנים בחובם את הסיכון לפתח תלות פיזית ופסיכולוגית בתרופה. כאשר הגבול בין שימוש לגיטימי רפואי להתמכרות מטושטש, גמילה מכדורים נרקוטים  היא לעתים קרובות הצעד הראשון להחזרת חייו למסלולם. גמילה מוצלחת מהתמכרות לכדורים נרקוטיים תלויה בטיפול בכל קשת התסמינים הקשורים לגמילה. את הטיפול המטיב ביותר ניתן קבל בעזרת סיוע מקצועי של מומחים בתחום. מרכז גמילה 'מכורים לחיים' מאפשר לכם להתנתק מהעולם וחיים שלוחצים עליכם, ולאפשר לכם לעבור את הגמילה בצורה המטיבה ביותר תוך כדי חיבור לעצמכם.

    הקשיים הפיזיים של גמילה מכדורים נרקוטים

    במהלך גמילה מכדורים נרקוטים מתעוררים קשיים פיזיים שיכולים להיות לא נעימים ואף מפחידים. גמילה מאופיואידים למשל, עלולה להיות מתישה פיזית ורגשית עקב תסמינים כמו בחילות, הקאות, כאבי שרירים, צמרמורות ותשוקות קיצוניות. למען הבטיחות והנוחות של האדם אשר החליט לעבור גמילה מכדורים נרקוטים, לעתים קרובות יש צורך במעקב רפואי. טיפול בהתמכרות לכדורים נרקוטיים כרוך לעתים קרובות בהפחתת התרופה עם שימוש בתרופות כמו מתדון. שיטה זו מפחיתה את תסמיני הגמילה והדחפים לתרופות, מה שמאפשר החלמה קלה יותר.

    התמודדות עם הדחפים הרגשיים והפסיכולוגיים

    בעת גמילה מתרופות נרקוטיות, לא מספיק להתמודד רק עם תסמיני הגמילה הגופניים, חשוב גם לטפל במרכיבים הנפשיים והרגשיים של התמכרות. שימוש לרעה בסמים היא תגובה נפוצה לרצון להקל על מצוקה פסיכולוגית. הגמילה והשיקום שלאחר מכן חייבים לכלול טיפול וייעוץ כדי לעזור למכורים לזהות ולטפל בבעיות הבסיסיות שהובילו לשימוש בסמים. טיפול קבוצתי וטיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) יכולים לעזור למכורים להחלים רגשית ולסיים את מעגל ההתמכרות. ניתן להקל על המכשולים הרגשיים של גמילה ושיקום על ידי שמירה על מערכת תמיכה חזקה, שעשויה לכלול משפחה, חברים וקבוצות תמיכה.

    גמילה מכדורים נרקוטים היא חוויה מאתגרת בתחומים רבים כולל הגופניות, הנפשיות והרגשיות. הצעד הראשון הוא התמודדות עם הסימפטומים הגופניים של הגמילה בעזרת אנשי מקצוע של מרכז גמילה 'מכורים לחיים'. עם זאת, זו רק ההתחלה- טיפול וייעוץ משמשים בדרך כלל כדי לטפל גם בגורמים הרגשיים והפסיכולוגיים הבסיסיים להתמכרות. אם אתם רוצים לחזור ולחיות ללא הצורך בסמים וכדורים נרקוטיים, צרו קשר עם מרכז גמילה 'מכורים לחיים'.

    thumbnail

      טיפולים נוספים
      post-image
      גמילה מקטמין

      גמילה מקטמין: הדרך לשחרור מהתלות קטמין, קיי, ספיישל קיי, קיטקטKetamine הוא סם הרדמה סינתטי. מאפייניו הפכו...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מפנטניל

      כל מה שצריך לדעת מזיק, מסוכן, ומוגדר כקריטי ביותר – פנטניל הוא החומר המסוכן והחזק ביותר...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מבונדורמין

      להפסיק את התלות בתרופות מרשם נדודי שינה הוא מצב נפוץ שמשפיע על הרוב המכריע של האנשים...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מאופיאטים

      גמילה מאופיאטים - ליווי וטיפול בכל התסמינים כל האופיאטים מייצרים תסמיני גמילה דומים, אם כי עוצמתם...

      המשך קריאה >>
      post-image
      גמילה מקלונקס

      גמילה מקלונקס - כיצד זה עובד? קלונקס היא תרופה לטיפול בחרדות. מאחר ותרופה זו משפיעה על...

      המשך קריאה >>