contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    תלות פיזית או נפשית קשה המצריכה טיפול

    התמכרות לסמים מאופיינת בשימוש כפייתי בסמים ובסופו של דבר תלות פיזית או נפשית. חומרים אלה עשויים להיות תרופות מרשם לגיטימיות או סמים אסורים כמו הרואין, קוקאין או אקסטזי. שימוש לרעה בחומרים, בכל צורה שהיא, עלול להפוך במהירות לבעייתית ולהוביל לשורה של בעיות ארוכות טווח. זה נכון ללא קשר לסם הספציפי אליו עלולים להתמכר. אתם עשויים לקבל את התמיכה שאתם צריכים כדי לעצור את מעגל ההתמכרות ולהחזיר את השליטה על חייכם על ידי כניסה למרכז גמילה מסמים 'מכורים לחיים', אשר יספקו לכם את כל הטיפולים והתמיכה לה אתם זקוקים.

    היתרונות של גמילה מסמים

    מרכז גמילה 'מכורים לחיים' מספק למטופלים מגוון שירותים שנועדו לסייע להם להתגבר על ההתמכרות. יש לזה כמה יתרונות למי שרוצה לשים קץ להתמכרויות ולהחזיר את השליטה על החיים שלהם:

    אנשים יכולים לעבור בבטחה את התהליך הקשה של גמילה מסמים בעזרת סביבה מפוקחת ומבוקרת הניתנת על ידי תוכניות שיקום במהלך ניקוי רעלים.

    טיפולים בעת הגמילה מסמים, כמו טיפול פרטני וקבוצתי, נותנים למכורים מרחב בטוח לדבר על המחיר הרגשי והנפשי שגבה השימוש שלהם בסמים. תהליך הגמילה מסמים מסייע למטופלים לחשוף ולהתגבר על הגורמים שאולי תרמו לבעייתם.

    אסטרטגיות התמודדות: אנשים שעוברים טיפול לומדים דרכים יעילות להתמודדות עם מגוון מתחים נפשיים ובעיות רגשיות אחרות מבלי לפנות לסמים.

    – טכניקות הוליסטיות: חלק מתוכניות השיקום כוללות טכניקות הוליסטיות כמו יוגה, תרפיה באומנות ומיינדפולנס כדי לשפר את תחושת הרווחה של המטופלים ולספק להם כלים נוספים להתמודד עם מתח והרצון שלהם לחזור להשתמש.

    שמירה על אורח חיים ספורטיבי עוזר במהלך טיפול בהתמכרות. על ידי מתן אפשרות לגוף לחזק את עצמו לאורך הפיכחון, ניתן לכוון את התשוקה לשימוש בסמים לפעילות גופנית מטיבה.

    מה הם סוגי הטיפול הקיימים ואיך גמילה מסמים עוזרת לכם?

    תוכניות גמילה מסמים מבוססות על הדרישות הספציפיות של המטופל ולוקחות בחשבון הן את השימוש בסמים שלו והן את כל הקשיים הנפשיים שהם עלולים לחוות בו זמנית. על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר האפשרי, מקובל שצוותי טיפול מורכבים ממגוון רחב של מומחים, כגון רופאים, מטפלים, יועצים ומדריכים.

    גמילה מסמים היא שלב מכריע עבור אנשים הנאבקים בהתמכרות, ומספקת מגוון רחב של יתרונות בדרך לפיכחון והגשמה אישית. התמכרות עשויה להשפיע לרעה על בריאותו הרגשית והפיזית של אדם, אך עם התמיכה הנכונה, הם יכולים לצלוח את ההתמכרות ולהתחיל לבנות מחדש את חייהם.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      נתיב לגמילה: סיוע ולטיפול לאנשים המתמודדים עם התמכרויות שונות

      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות הוא מוקד מרכזי לסיוע ולטיפול באנשים המתמודדים עם התמכרויות שונות, כגון...

      המשך קריאה >>
      post-image
      המקום המיוחד לשינוי דרך חיים: לטפל בשורש הבעיה בהתמכרויות

      תכנית טיפול מקצועית ומוקפדת בנושא גמילה מהימורים היא חשובה ביותר בכדי לייצר שינוי אמיתי בחיינו....

      המשך קריאה >>
      post-image
      תוכניות טיפול מקצועיות ומוקפדות

      תכנית טיפול מקצועית ומוקפדת בנושא גמילה מהימורים היא חשובה ביותר בכדי לייצר שינוי אמיתי בחיינו....

      המשך קריאה >>
      post-image
      סיוע ולטיפול באנשים המתמודדים עם התמכרויות שונות

      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות הוא מוקד מרכזי לסיוע ולטיפול באנשים המתמודדים עם התמכרויות שונות, כגון...

      המשך קריאה >>
      post-image
      תהליך חשוב ומאתגר להתמודד עם התמכרויות

      הגמילה מהרואין היא תהליך חשוב ומאתגר שבו ניתן ללמוד להתמודד עם התמכרויות ולחזק את הרגשת...

      המשך קריאה >>