contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    גמילה מTHC במרכז גמילה

    במרכז גמילה, אנו מתמחים בתהליך הגמילה מחומרים ממכרים ובמיוחד גמילה מTHC, הרעיון והטרה המרכזית שלנו זה לספק מענה מקצועי ואיכותי לאנשים שרוצים להיפטר מההתמכרות לחומר הממכר והמזיק בצורה בטוחה ויעילה.

    אנו מתמקדים בגישה מודרנית ומגוונת, ובנוסף אנו מעניקים תמיכה רפואית מקצועית ומותאמת אישית לכל לקוח. אצלנו במסגרת יש נוכחות של רופא 24/7 מכוון שאנו מבינים שתהליך הגמילה הוא תהליך מורכב ולא פשוט וחשוב מאד להתמודד בצורה מקצועית עם כל האתגרים והתסמינים הפיזיים והנפשיים שנלווים לתהליך. על ידי שילוב של טיפול רפואי, תמיכה נפשית ותרגול הרגלי חיים יעילים, אנו מאפשרים ללקוחותינו להתגבר על התמכרותם ולחזור לחיים בריאים ומאושרים.

    התהליך מתחיל בפגישה ראשונית עם צוות המטפלים שלנו, בה נאבחן את הצרכים המיוחדים של המטופל ובונים תכנית אישית לטיפול. במהלך הטיפול, אנו משתמשים בשיטות מתקדמות ומוכחות כדי למזער את התסמינים הפיזיים והנפשיים שעשויים להתרחש בתהליך הגמילה. אנו מספקים גם תמיכה רפואית מתמשכת ומסביב לשעון במהלך הטיפול, וזאת כדי להבטיח שהמטופל ימשיך להתקדם ולהתגבר על האתגרים העתידיים תוך שמירה על הניקיון ועל דרך החיים החדשה.

    בנוסף, אנו מספקים למטופלינו ייעוץ רפואי וטיפולי מקצועי ומתמשך גם לאחר סיום הטיפול על מנת לסייע להם להתמודד עם האתגרים הפיזיים והנפשיים שעשויים להתרחש במהלך התהליך הגמילה ולאחריו. ייעוץ רפואי מקצועי עשוי לכלול הכוונה על טיפולי ניקוי רעלים, שימוש בתרופות פלצבו כדי להקל על תסמינים פיזיים  ,  ותמיכה נפשית בצורת ייעוץ אישי או קבוצתי.

    האתגרים הפיזיים והנפשיים הקשורים לתהליך הגמילה יכולים להיות מורכבים וצורכים בהתמודדות אישית ומותאמת אישית. כל אדם חווה את התהליך הגמילה באופן ייחודי ויש לקחת בחשבון את הצרכים המיוחדים שלו.

    האתגרים הפיזיים שעשויים להתרחש במהלך הגמילה הפיזית עשויים לכלול תסמינים כמו חולשה, עצבנות, חום, צמרמורות, חוסר חשק, וכאבים שונים בגוף. מטופלים עשויים להתמודד גם עם עייפות רגשית, חוסר יכולת להתרכז, ובעיות שינה.

    האתגרים הנפשיים שעשויים להתרחש במהלך הגמילה עשויים לכלול חרדה, דיכאון, תחושות של ייאוש ובדידות, רגשות של עצבנות, וחוסר יכולת להתמודד עם מתח ולחזור לשגרה יומית. גם קשיים ביחסים עם אחרים ובתחושת הערך העצמי עשויים להיות חלק מהאתגרים הנפשיים הקשורים לתהליך הגמילה.

    כדי להתמודד באופן יעיל ומותאם אישית עם האתגרים הפיזיים והנפשיים, חשוב לפעול בשיתוף פעולה עם צוות המטפלים של מרכז הגמילה. צוות המטפלים יכול לספק ייעוץ ותמיכה נפשית מותאמת אישית, להציע כלים וטכניקות להתמודדות עם האתגרים, ולספק טיפול רפואי תומך כדי להקל על התסמינים הפיזיים והנפשיים.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      התמודדות עם גמילה – תהליך מורכב וחשוב

      גמילה מכדורים: הצעד הראשון לחיים בריאים כאשר אנו מתמודדים עם גמילה ממשככי כאבים, הכל נראה כמו...

      המשך קריאה >>
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>