contact_us
facebook whatsapp instagram phone youtube

    מדוע לפנות למכון גמילה מהימורים?

    אי אפשר לתאר את התחושה המופלאה המתרחשת בעת הימור. רמות האדרנלין עולות והמהמר מתרגש לקראת “הכסף הקל” שבו הוא עתיד לזכות. אך עד מהרה הציפייה הופכת לאכזבה כאשר המהמר מגלה שהוא מפסיד את כספו. הוא מנסה “לתקן” את העוול שנגרם לו על ידי הימורים חוזרים ונשנים וכך מוצא את עצמו מכור להימורים. מכון גמילה מהימורים כמו מכורים מחלימים נועד לסייע לאדם להתגבר על הדחף להמר ומעודד אותו לחזור לחיים נורמטיביים תוך שימוש בטיפולים באמנות, NLP וכדומה.

    מדוע כדאי לפנות לסיוע של מכון גמילה מהימורים?

    המהמר הכפייתי שקוע בדרך כלל בפעולת ההימורים עד כדי כך שהוא אינו שם לב שהוא זקוק לעזרה. במקרה זה, דואגת משפחתו האוהבת להביאו למכון גמילה מהימורים על מנת לסייע לו לצאת מהתסבוכת. מכון גמילה מהימורים מאמן את המהמר להשתלט על ההתנהגות הבעייתית ולרסן אותה:

    • טיפול התנהגותי – בהתמכרויות לסמים ואלכוהול מעורב חומר פיזי ועל כן המתמכר עובר טיפול פיזי לפני הטיפול ההתנהגותי. ההתמכרות להימורים אינה כוללת את התערבותו של החומר, ועל כן עובר המתמכר טיפול התנהגותי. טיפול כזה מתבצע הן במסגרת קבוצתית והן במסגרת אישית ופרטנית.
    • לרכוש משמעת עצמית – הצוות המקצועי של המכון מלמד את המכור למשמעת עצמית גבוהה יותר, אשר תסייע לו להתמודד עם רגשות אשם וזעם העוברים בו בעקבות העיסוק האובססיבי שלו.
    • תמיכה קבוצתית – במכון גמילה מהימורים מגלה המהמר שהוא לא לבד, ומוצא מכורים כמותו המתמודדים עם ההרגל הבעייתי. המסגרת הקבוצתית מאפשרת למהמר “להיפתח”, לשתף את האחרים ברגשותיו, להקשיב לאחרים ולעבוד לקראת השגת המטרה הנכספת.

    ההשלכות של ההימורים

    מהמרים רבים חוששים לפנות לעזרתו של מכון גמילה מהימורים, ועל כן עלולים להיקלע למצבים מורכבים. התנהגותו של המהמר הכפייתי לא משפיעה רק עליו, אלא גם על הסובבים אותו. ראשית, מעשיו של המהמר עלולים להוביל לבעיות כלכליות קשות. המהמר עשוי להוציא סכומי עתק מחשבון הבנק ולהשקיע אותם בהימורים ולהגיע לחובות עצומים. שנית, התנהגותו של המהמר הופכת למרוחקת ותוקפנית כלפי בני המשפחה. התנהגות זו גורמת לא פעם לגירושין, פירוק המשפחה וניתוק כל קשר עם המהמר.

    thumbnail

      אולי גם יעניין אותך
      post-image
      טיפולים בהתמכרויות במקום מיוחד

       התהליך המומלץ של גמילה מסמים כשמחליטים לעשות בפועל את צעדי הגמילה מהסמים, נפתח לנו עולם חדש...

      המשך קריאה >>
      post-image
      חיים חדשים: תהליך הגמילה הגופנית מסמים במרכז גמילה

      כותב: ד"ר אלכסי יפרמנקוב, מומחה בגמילה - נרקולוג במאמר זה נתמקד בתהליך החשוב של גמילה גופנית...

      המשך קריאה >>
      post-image
      כיצד להתמודד עם גמילה מקוקאין?

      קוק, קריסטל, סם המלכים, קוקה – כולם שמות לשטן הלבן... הקוקאין. ברגעים של בקשת עזרה או...

      המשך קריאה >>
      post-image
      מרכז גמילה פרטי בבית שמש: הכח שבהתמדה

      הידע ככלי לגמילה גמילה מסמים, אלכוהול, והימורים היא תהליך מורכב הדורש ידע מקצועי והתמדה רבה. מבנה...

      המשך קריאה >>
      post-image
      פתרון איך להיגמל מנייס גאי

      אומנם כולנו מכירים את המושג "נייס גאי" וכולנו יודעים שמדובר על סם, אך מי שלא...

      המשך קריאה >>